Известие

Collapse
No announcement yet.

Последствия от затапен ЕГР

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    2 бара чисто. Това ако е полъх...
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #32
      Маслото се спира като си оправите сепараторите а саждите от дюзи.....
      При бензиновите мотори не се ползва геометрия защото изгаря. При бензиновите има клапан защото трябва да се разтовари турбината.
      ЕГР-а също се явява байпас на турбината, не е 100% разтоварване, но участва.
      Пак ви го казвам, турбина която е по шумна ясно се чува след затапване, че си увеличава звука. Щом въздуха не се замества с изгорели газове то тогава турбината е натоварена повече а това геометрията не го разтоварва

      Comment


      • #33
        Сигурни ли сте че няма бензинка с геометрия,защото аз съм 100 % сигурен че има,и тва е Порше GT2 RS

        Инжой братя:http://www.driveinside.com/compare-c...287/0/summary/

        Иначе спорите за неща,които не са ви ясни,при всчики производители ЕГР-а работи по различен начин.При някои работи само на празен ход,при други на празен и в движние/от която група са и италианките/ при трети работи само в движение до 3000 об..Няма начин турбината да се разтоварва през ЕГР,защото газовете които постъпват през него,са с доста по-висока температура от тези които постъпват пресни в мотора...........
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #34
          Какво значение има температурата на газовете?
          Хайде да започнем от начало.
          От какво се върти турбината.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
            Какво значение има температурата на газовете?
            Хайде да започнем от начало.
            От какво се върти турбината.
            Не се разбрахме,аз имах предвид че при изправен ЕГР,няма как да се разтоварва турбината през него,просто защото когато колата е в бууст,ЕГР трябва да е затворен
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #36
              Е то това е ясно, но тук говорим за разтоварване и как точно става.
              Тук става на въпрос когато клапана е отворен на 100% дали разтоварва турбината.

              Comment


              • #37
                Колеги виждам че се метнахте в лют спор Не съм много вещ но обичам да чета и ровя отвреме на време Идеята на темата беше дали при сериозно натоварен двигател в смисъл газ до долу двигателят достига до примерно 4500об и пускате педала на газта Двигателят образно казано започва едва ли не да смуче през ауспуха Та основният въпрос беше при тази рязка промяна на скороста на газовете преминаващи през турбината не се ли включва ЕГР за да предпази лопатките на турбината от изкривяване та дори и счупване Въпреки че още не съм я разглобявал тази турбина (и дай боже да не се налага де) за да я видя тази променлива геометрия от вашите отговори разбрах че тя обира тези различия в скоростите на газовете И накрая може да се посмеете но ще ви кажа и това че преди да пусна темата се бях уплашил да не хфърля турбото заради запушения ЕГР отрязох тръбата излизаща от ЕГР клапана и чрез заваряване на малко парчета допълнителна тръба я изведох под двигателя Тогава отчетливо усещах кога се отваря клапана защото когато отвореше отпреде се чуваше доста гадно пърпорене което доста ме дразнеше Вчера следа малко заварки това приключи Тълкувайки вашите мисли си правя извода че наистина този мотор не диша, киха или незнам как да го кажа през ЕГР клапана
                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                  Колеги виждам че се метнахте в лют спор Не съм много вещ но обичам да чета и ровя отвреме на време Идеята на темата беше дали при сериозно натоварен двигател в смисъл газ до долу двигателят достига до примерно 4500об и пускате педала на газта Двигателят образно казано започва едва ли не да смуче през ауспуха Та основният въпрос беше при тази рязка промяна на скороста на газовете преминаващи през турбината не се ли включва ЕГР за да предпази лопатките на турбината от изкривяване та дори и счупване Въпреки че още не съм я разглобявал тази турбина (и дай боже да не се налага де) за да я видя тази променлива геометрия от вашите отговори разбрах че тя обира тези различия в скоростите на газовете И накрая може да се посмеете но ще ви кажа и това че преди да пусна темата се бях уплашил да не хфърля турбото заради запушения ЕГР отрязох тръбата излизаща от ЕГР клапана и чрез заваряване на малко парчета допълнителна тръба я изведох под двигателя Тогава отчетливо усещах кога се отваря клапана защото когато отвореше отпреде се чуваше доста гадно пърпорене което доста ме дразнеше Вчера следа малко заварки това приключи Тълкувайки вашите мисли си правя извода че наистина този мотор не диша, киха или незнам как да го кажа през ЕГР клапана
                  Абе човек нали имаш променлива геометрия,тя ти разтоварва турбината,ЕГР се отваря чак когато си на празен ход или известно време задържиш колата на равна газ,но до 2500 об.

                  ---------- Post added at 07:39 ---------- Previous post was at 07:37 ----------

                  Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                  Е то това е ясно, но тук говорим за разтоварване и как точно става.
                  Тук става на въпрос когато клапана е отворен на 100% дали разтоварва турбината.
                  Кой клапан бре човек,на ЕГР-а ли,ако е задръстен и е блокирал отворен-в този случай според мен може да разтоварва турбината,затова колите губят мощност и започват да пушат черно...............
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #39
                    Хм, какво да кажат дизелите без ЕГР и без променлива геометрия? Постоянно трябва да чупят турбини... И какъв е проблема като пуснете педала при дизела? Турбото си се върти по инерция и това е. Няма драми там. Какво ще разтоварва и прочие щуротии?

                    Wastegate и VGT са системи за регулиране само налягането на турбокомпресора. EGR е само за екология. Толкоз.
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                      Хм, какво да кажат дизелите без ЕГР и без променлива геометрия? Постоянно трябва да чупят турбини... И какъв е проблема като пуснете педала при дизела? Турбото си се върти по инерция и това е. Няма драми там. Какво ще разтоварва и прочие щуротии?

                      Wastegate и VGT са системи за регулиране само налягането на турбокомпресора. EGR е само за екология. Толкоз.
                      Поне по-новите коли,които нямат геометрия пак има Уестгейт,който служи точно за това,да разтоварва турбината при определено налягане,иначе ще пренадува..............Незнам как е при по-старите турбодизели......
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #41
                        Ами това е отделен въпрос. Може пък да е изчислена турбината за малък диапазон на работа и да няма нужда от такива екстри. И не е до годините - все още се произвеждат такива дизели. Въпросът беше по принцип.
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                          Ами това е отделен въпрос. Може пък да е изчислена турбината за малък диапазон на работа и да няма нужда от такива екстри. И не е до годините - все още се произвеждат такива дизели. Въпросът беше по принцип.
                          По принцип трябва да има система за разтоварване,билатя с геометрия или уестгейт.Иначе няма какво да спре налягането
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #43
                            [QUOTE=MuryЕГР се отваря чак когато си на празен ход или известно време задържиш колата на равна газ,но до 2500 об.

                            Отваря се когато задържиш газта и над 2500об Това го чувах от допълнителният ауспух който си бях направил А ЕГРра ми работи според мен перфектно защото задържайки газта се чуваше плющенето от този измислен ауспух и подавайки газ веднага утихва Сега вече всичко е тихо и затапено
                            ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                            Comment


                            • #44
                              Чрез ЕГР-а се определя количеството въздух което ще влезе в двигателя. При Е3 мисля е до 3000 об/м Клапана работи веднага след запалването на двигателя, дори и на студено. При изправен клапан въздуха е около 300мг затапи ли се въздуха отива х2. От там следва, че турбината вече е натоварена. Точно заради това след затапване, става по пъргава в ниските и започва да се чува турбината повече.
                              Всичко това е при положение, че не се бие педала до долу. Натиснеш ли педала, клапана се затваря за части от секундата на 100% и веднага след това се опитва да нагласи въздуха. Винаги при натискане на педала клапана се затваря на 100% но времето на тези 100% зависи от това колко е натиснат педала......
                              От тук следва, че турбината вече е натоварена много повече без клапана.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                                Чрез ЕГР-а се определя количеството въздух което ще влезе в двигателя. При Е3 мисля е до 3000 об/м Клапана работи веднага след запалването на двигателя, дори и на студено. При изправен клапан въздуха е около 300мг затапи ли се въздуха отива х2. От там следва, че турбината вече е натоварена. Точно заради това след затапване, става по пъргава в ниските и започва да се чува турбината повече.
                                Всичко това е при положение, че не се бие педала до долу. Натиснеш ли педала, клапана се затваря за части от секундата на 100% и веднага след това се опитва да нагласи въздуха. Винаги при натискане на педала клапана се затваря на 100% но времето на тези 100% зависи от това колко е натиснат педала......
                                От тук следва, че турбината вече е натоварена много повече без клапана.
                                Все 1 бар холд си и на 1,2 пик (за 136 коня говоря), каквото и да правиш, стига с тия натоварвания и т.н. гледайте реално не на теория!
                                156 2.4JTD 136+ PS

                                Comment

                                Working...
                                X